Saturday, June 7, 2008

Katariina kai hommikusöögisurf 2,5h

Igal töönädala hommikul mõtlesin, et Laupäeva hommikul magan hästi kaua, aga võta näpust...8.45 tuli sõnum, et hommikusöögisurf...Kristi juba merel...kontrollisin üle...oligi:) No missa loodusjõududega ikka võitled...ajasin ennast siis välja. RRD posid olid ka sama teinud... Kui meie asjad kokku saime, tuli Kristi juba maha, et keha kinnitama minna...proovisin tema 8 ruudust Switchbleidi. Nüüd saan aru küll, mis minu lohed aeglaseks ja poomi surve suureks teeb...need on need pulley'd... Peab vist tõesti lohed välja vahetama enne, kui moraalselt nii vanad on, et peab muuseumi andma...
Ikka sõitsin õhukese kalipso ja pikakäistega pluusiga...alguses korra tundus, et on natuke jahe, aga kui soojaks sõidetud, siis oli kõik OK. Millegipärast sõitsid osad RRD poisid kinnaste ja sussidega...
Tuul muudkui tõusis...lõpuks olid puhangud juba 15 m/s, aga ma seekord ei viitsinud 7-st tooma minna, seda enam, et kohati oli päris pikalt ka tuul palju nõrgem...ja midagi uut ma niikuinii seal ei julgenuks proovida, sest nägin igal pool väga kurjakuulutavaid kive. Harjutasin switchis sõitu...ühes suunas suudan vabalt ka kõrgust võtta juba. Hüpped tulid kohati ikka päris kõrged, aga ajastamisega on ikka veel probleeme kohati tuleb ideaalselt, kohati jälle ei tule...
U 12.30 lõpetasime...pidin veel maale sõitma...alles tee peal sain aru, kui väsinud ma olen. Mitu korda mõtlesin, et peab seisma jääma ja magama, aga hambad ristis võitlesin lõpuni...

No comments: