Wednesday, June 25, 2008

Puhus tuul vinge vinge...Vääna 3h

u. 1 paiku jõudsin Väänasse. Polnud vaja isegi mere äärde vaatama minna, et aru saada, et puhub 7 ruudusele...nii oligi puhus ca 13 m/s. Pool 2 läksin peale...Jaanipäev oli veel tugevalt tunda...:) üle poole tunni läks aega, enne kui ennast soojaks sain...
Täna Vääna poole sõites mõtlesin, et hakkan jõuga trikke harjutama, aga tuul oli nii tugev ja ka puhanguline, et alguses veel julgesin paar korda midagi proovida, aga kuna tuul kogu aeg tõusis, siis peagi loobusin. Vahepeal puhus puhanguti ilmselt isegai 20 m/s. Poolteist tundi toimetasin, siis läksin natukeseks maha keha kinnitama. Jõudsin just mõelda, et huvitav, et Laurit pole üldse sel hooajal mere ääres näinud...ja ei läinud 5 minutitki, kui ta auto juba paistma hakkas. Vaatas ka, et puhub trikkide harjutamiseks selgelt liiga palju ja otsustas weivilauaga sõitmist õppida. Läksin ka uuesti peale...puhus ikka väga kõvasti. Nagu ennegi proovisin põhiliselt weivamist, mis on väga lahe:):)
Mingis olukorras oleksin peaaegu ühe purilauduriga kokku põrganud, kuna ta käitus nii ootamatult. Proovisin tal "altpoolt" mööda minna , aga vaatamata sellele, et ta ei hoidnud ka ühte konkreetset lainet tuli ta mulle ikka "allapoole" ette...mingi viguriga pääsesime siiski kokkupõrkest...ta röökis mulle midagi, millest ma aru ei saanud ja sellega see intsident seekord õnneks lõppes...
Kui olin järgmised 1,5 tundi mässanud, siis ühtäkki andis tuul tunduvalt järele. Oleks saanud hakata trikke harjutama, aga olin juba nii väsinud, et ei jõudnud enam...jääb siis järgmiseks korraks...

No comments: