Tuesday, May 13, 2008

Päevad pole vennad. Pirita 1,5 h

Ainult kaks päeva edasi, koht sama, tuule suund ja tugevus laias laastus sama, aga jube palju külmem...jälle pidi sussid jalga ja mütsi pähe panema. Näpud hakkasid ka alguses külmetama, aga see läheb kohe üle kui korra maha tulla ja näpud korra üles soojendada.

Seekord tulin kohale Papa kutse peale proovida uut Slingshot Rev-i. Sellist luksust ei tule just liiga tihti ette, et tuled randa, paned kalipso selga, trapetsi vöö ümber võtad rannast juba täis pumbatud lohe ja hakkad kohe sõitma:) Aga seekord nii just juhtus olema...väga luks!

sõitsin 11 m2 lohega. Midagi põhjapanevat kahjuks arvata ei oska, kuna tuul oli hirmus heitlik ilmselt vahemikus 6-10 m/s. Üks mida kindlalt väita saab on see, et poomisurve on palju nõrgem ja kuna poomi käik on hästi pikk, siis töötab see ka põhimõtteliselt sama moodi nagu ma bow lohega harjunud olen. Saan rahulikult jõu lohest välja lasta nii, et lasen lihtsalt käsi järele, mitte ei pea oskama, iga puhangu peale lohet jõutsoonist välja juhtida... Kui oleks oma 12 m2-se lohega ka vahepeal proovinud, siis oleks parema pildi saanud vahest, kumb lohe parem on.

Kõrgust ei oska krt hästi suutnud hoida neil kahel selle aasta sõidukorral millegipärast...ei saagi aru, kas ei oska või on lihtsalt tingimused rasked olnud... mulle meeldibki muidu teistest eemal sõita, aga kohati tundub, et teistel tuleb krüssamine paremini välja. Algaja ikka veel, mis teha:)

Aga muidu mulle eilne päev meeldis. Seekord sain ikkagi järjest 1,5 tundi sõita ja kohati ka mõne päris kõrge hüppe tehtud...backrolle ei hakanud veel proovima, sest nendega oleks ilmselt veel rohkem kõrgust kaotanud. Papa ka pärast saunas kirus ilma...jube külm jne. mina veel ei oska täpselt vahet teha, kas minu kehva sõidu põhjuseks on minu olematud oskused või kehvad olud...

No comments: